Jesteś tutaj: ZSEM.EDU.PL Wycieczka PCK do Bacówki nad Wierchomlą

Wyjazd na wycieczkę integracyjną na Bacówkę nad Wierchomlą dnia 10.10. 2015

Dnia 10.10.2015 nasza szkolna grupa uczniów należących do PCK wybrała się na wycieczkę (nie wszyscy uczestniczyli a szkoda.). Wyruszyliśmy z dworca PKS wcześnie bo o 6:45 rano ale warto było.
 W czasie gdy wędrowaliśmy, pogoda była coraz bardziej słoneczna, a wszyscy dosyć żwawo podążali do celu wyprawy jakim była Bacówka nad Wierchomlą 887 m.n.p.m. Trasa w jedną stronę miała 6 kilometrów (w sumie 12). Byliśmy na miejscu o 8:30. W schronisku nie zastaliśmy żadnych turystów poza właścicielami i sławnymi i bardzo psotnymi zwierzakami tj. (pieskami, kotkami i uwaga kozami).
W miarę przebiegu czasu zaczęły się schodzić wycieczki z dzieciakami oraz prywatni fanatycy gór. Po rozpaleniu ogniska,  spożyciu kiełbasek i pieczonych ziemniaczków ogrzaliśmy się w schronisku, podziwiając przepiękną panoramę szczytów Beskidu Sądeckiego(niestety Tatry Wysokie były niewidoczne).
Zapraszamy na następną wycieczkę tym razem na wiosnę.
Pozdrawiam. Opiekun PCK Rafał Gruca nauczyciel wych. fiz.